Recenze (210)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Mne bolo trápne aj za všetkých hercov, čo v tom hrali. A je jedno, či to bolo v pôvodnom znení, alebo dabované, to sa nedalo ani pozerať, ani počúvať.
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Narodil som sa v rovnaký rok, ako vznikla stanica MTV, čiže patrím do tej povestnej MTV generácie. Môj otec patril do generácie "kvetinových detí". Na Woodstocku síce bol až v kine, keď ho dákym zázrakom premietali (síce oneskorene) v socialistickom Československu a vtedajšie štátne vydavateľstvo Supraphon vydalo aj u nás kultový 3LP boxset s výberom nahrávok z Woodstocku za Kčs 240,- Môj otec mi o Woodstocku rozprával ako o udalosti storočia a preto nebolo neobvyklé, že som ako 18 ročný túžil po podobnom zážitku. Akurát som si to nemohol dovoliť a tak som ostal doma a čučal na MTV. Vtedajšie média, vrátane MTV, prinášali správy o tom, ako moja generácia nepochopila myšlienku Woodstocku a stalo sa to, čo sa stalo a vďaka Netflixu som mohol, ako štyridsiatník, vidieť to, čo sa tam dialo. Dokument je skvele natočený a na rozdiel od iných mini-doku seriálov, celkom dobre odsýpa a každý diel sa venuje jednotlivým dňom festivalu. Krásne vidno, ako otec myšlienky Woodstocku bol naivný chlapík, ako spoločník chcel v podstate na tom zaryžovať a ako to bola organizačná katastrofa. Jedine, čo mi v závere chýbalo, nejaké obsiahlejšie vysvetlenie osudov jednotlivcov po udalosti.
Zbouchnutá (2007)
Nedá sa dať menej, veď je to dokonalé.
Meky (2020)
Dokument je samozrejme zaujímavý, najmä veľkým množstvom archívnych záberov a fotografií. Ale bohužiaľ sa niektorým témam venuje príliš stroho, ak vôbec, najmä jeho začiatky v Moduse, prvé manželstvo, sólová kariéra po odchode Laca Lučeniča, myslím, že by sa z danej témy dalo vytrieskať viac a neprepáliť stopáž. Asi najviac ma iritoval trikrát opakujúci sa trojitý záber na blondínu v plavkách a nebyť aspoň elementárnej znalosti Mekyho životopisu, tak aj "chronológia" osudu protagonistu. Z technickej stránky vecí mi vadili archívne filmové prepisy v SD rozlíšení, ktoré mohli vyžiadať z RTVS, ČT, NFA a SFÚ v nových HD/4K prepisoch. Ak by som išiel na dokument do kina ako platiaci divák, tak by som sa cítil byť okradnutý. Takto videné v telke je to za 3*
Tenet (2020)
Ešte väčšie WTF, než Inception, Interstellar a Memento dokopy, zážitok z kina snáď lepší, než všetky zmienené filmy dokopy.
V pasti - Epizoda 10 (2018) (epizoda)
Ten záver je riadne WTF. Tak iracionálne chovanie postáv som ešte nikdy v živote nevidel.
Forever 'B' (2017)
Som v šoku. Ako dokument je natočený ok, ale o čom dokument bol, z toho mi behal mráz po chrbte.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Fakt slabšie oproti jednotke.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Turbomix popkultúry.
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Televízny občasník, ktorého geniálne prvé diely vystriedali klesajúcou tendenciou tie trápne a nezábavné. No tak to teda spriemerujeme na priemerne 3 hviezdy.