Recenze (13)
Medvěd Brigsby (2017)
Pohlazení
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Dokoukat to do konce bylo čisté utrpení. Příště prosím přidat víc dojemných záběrů na trpící děti. Je mi líto herců, celého štábu a všech co do toho vložili roky práce a úsilí. Takhle zprzněný konec kultu to myslím jen tak něco nepřekoná. Shame of Thrones
Kung Fury (2015)
Tak brilantní mindfuck se jen tak nevidí! Yes!
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
5 hvězdiček je málo ...
Kazatel (2011)
Na film jsem koukal ze zvědavosti jednak proto, že měl být post apokalyptický, což je můj oblíbený žánr (a opravdu místy solidně vykrádal MadMaxe :) a zadruhé jako zapřísáhlý ateista jsem předpokládal, že se u toho náramně pobavím :) Celkově mi to přišlo jako církevní nábor. Být kněz je hrozně "cool", církev vás ochrání haleluja, "jít proti církvi je jako jít proti bohu" atd. No fakt sranda :) Ale Maggie Q to seklo jako vždy, to se musí nechat, takže za ní tu jednu hvězdičku. PS.: uvažuju o tetování kříže na čelo.
Seznam nežádoucích (2011)
Snaha o drsný styl bohužel nepadá na úrodnou půdu, alespoň u mě to vážně nefungovalo. Několikrát jsem postřehl opakování stejného záběru, to byl asi vážně malý rozpočet. Ale nutno dodat, že jsem to dokoukal. Byl jsem zvědav, zda to dopadne jak jsem čekal a hle, dopadlo to přesně jak jsem čekal :) Některé herecké výkony mě dost pobavily.
Lalola (2007) (seriál)
Byl jsem násilně přinucen vidět jeden díl v čekárně u zubaře a ten zážitek koketoval s psychickým týráním. Nepochopím jak tohle někdo vydrží dobrovolně sledovat.
Varieté (2010)
Pohled na tanečnice a pěknou choreografii lahodil oku, nicméně naprostá předvídatelnost "děje", lze-li mluvit o nějakém ději, sráží hodnocení hodně nízko. Herecké výkony obou hlavních představitelek také nepatří zrovna k těm nejlepším. Naštěstí je zde i hodně zábavných momentů, takže jsem se během těch skoro dvou hodin nenudil. Každopádně vidět podobnou show naživo může být strhující zážitek.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Kdyby jen tvůrci původního filmu Stargate tušili jak moc bude později zprzněn ... SGU je už vážně vrchol a doufám, že více již nebude téma Stargate ždímáno. Film Stargate je jasných 5*, seriály SG1 a SGA měly spoustu chyb, ale jako celek fungovaly celkem solidně, nicméně to co scénáristé předvádí v SGU, to už je vážně vrchol demence. Ani s mozkem v režimu offline se na to nedá koukat a těch mnou shlédnutých 5 dílů, než jsem nad tím definitivně zlomil hůl, považuji za heroický výkon. Těch aktuálních 70% mi hlava nebere. Že se to jmenuje Stargate mě osobně k vysokéhu hodnocení nestačí.
Dům z písku a mlhy (2003)
Výborné drama. Pozvolný děj směřuje k naprosto odzbrojujícímu finále, kdy jediné oko nezůstane suché. Vynikající Ben Kingsley, stejně skvělá a překrásná Jennifer Connelly. Hutná atmosféra. Velice silný zážitek. Mohu jedině vřele doporučit.