Poslední recenze (17)
Miláček (2012)
Něco, co tak málo drží pohromadě, aby člověk pohledal. Působí to většinou jako nesourodá změť sestříhaných nelogických scén většinou i bez děje.
Nemocnice New Amsterdam (2018) (seriál)
To je tak zpolitizovaný seriál, že by se Major Zeman nemusel stydět. Existují i horší, ale je to vlastně čím dál horší a poslední díl je úplně k smíchu.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Ve srovnání s některými opěvovanějšími kousky je toto mnohem lepší. Je vidět, jak moc záleží na reklamě.