Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Animovaný
  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Krátkometrážní

Recenze (317)

plakát

Městečko South Park - Pajama Day (2022) (epizoda) 

Moc jsem nepobral čeho měly být pyžama symbolem, ale nevadí, hlavně, že jsou amíci fašouni a satira jede na plno. Je skvělé mít v týhle zkurvený době South Park po ruce. Příjemný díl na rozehřátí série.

plakát

Městečko South Park - The Big Fix (2022) (epizoda) 

South Park se zatím Tegridy farm zbavit nemůže, protože to funguje a Randy se v tom našel. Stanova vášeň pro Tolkiena (ne Tokena) se mi líbila, protože jsem nedávno taky pročetl všechno ze světa Středozemě.

plakát

Moonfall (2022) 

No to zas byla sračka. A to jsem se tak těšil. Stačil mi plakát s názvem Moonfall a jméno Emmerich a říkal jsem si ok. Z jeho filmografie žeru sice jenom Den nezávislosti a Hvězdnou bránu, ale ostatní katastrofárny od něj byly vždy solidní. Poslední Den nezávislosti teda už pokulhával a byl trochu wtf, ale s tímhle srancem se to srovnat nedá. Ani nevím, jak mám shrnout výčet negativ. Pozitivní je, že chvílema to bylo tak blbé, že to šlo vtipně komentovat a u sledování se dobře pobavit, proto nedávám odpad. Jinak to celé bylo modré, strašně bilo do očí, že je to všechno natočené na green screenu někde v interiérech. Nápad na to, že na nás spadne měsíc by byl cool ve stylu Armagedonu, těšil jsem se na pěknou sci-fi věc s přímočarým dějem, ale tohle? Ten scénář je samozřejmě největší průser. Celé to bylo tak zvláštně zpackané, neseděl sled scén, tempo, nedává to smysl a byl to takový mišmaš všeho možného bez ucelené myšlenky či linky. No hrůza. Fakt to bylo blbé. Samozřejmě nechyběly scény, kde ujížděli autem před bortící se zemí, vlnami a všema možnýma katastrofama. Přitom herci solidní, režie by se dala, ale ten materiál na točení je fakt hrůza. Já nevím, to je fakt těžký si najmout jednoho dobrýho scenáristu a řídit se tím, co napsal? Nebo si vzít nějakou pěknou knížku když už nic? Proč sledujeme paskvily, které na pokyn vyfetlých producentů spíchlo dvacet scenáristů? Hrůza.

plakát

Moon Knight (2022) (seriál) 

No fáze 4 je slabá, unavující a je možné, že sledujeme pád Marvelu, nebo ho potkává to, co údajně Star Wars (nevím, nejsem fanda Star Wars, jen vím, co se povídá) a tak je v té hromadě materiálu, kterým nás Marvel zahlcuje a zahlcovat nepřestane, těžký najít něco solidního. Moon Knight se mi líbil moc. Těžko říct, jestli to bylo tím, že mám rád předlohu a zrovna ty dva komiksy, co jsem četl jsou přímo ztvárněné seriálem. Mám moc rád pasáž v blázinci, líbil se mi padouch, první díl byl super. Mytologie je fajnová, Moon Knight je zajímavý hrdina a herec si zaslouží abych si zapamatovla jeho jméno (které si teda teď zrovna nevybavím). Takže suma sumárum, moc dobrý seriál, který řadím k tomu lepšímu, co ve fázi 4 vzniklo.

plakát

Morbius (2022) 

It´s Morbin Time! Tak tohle nebylo tak špatný, ale internet si holt vybral k trollování zrovna Morbia. Jako zase dobrý to taky není. K naší smůle, jsme doufali, že film bude aspoň tak špatný, až by byl vtipný, ale hlasitě jsme se zasmáli jen u dvou scén (létající Jared v metru a přivolání kočky třesením trusníku). Takže to bylo spíš.. ani nevím, nijaký. Na to, kolik "drama" zápletek tu bylo, tak ani jedna nezpůsobila drama, zájem, prostě nic. Morbius tedy slouží spíše jako kultovní zásoba memů, než samostatný film. Post-titulkové scény jsou ryzí průser. Chudák Michael Keaton, ten má fakt smůlu.

plakát

Mortal Kombat Legends: Snow Blind (2022) 

MK mě neokouzlily svými fatalitami, brutalitami ani přemírou krve, ale svým fascinujícím fantasy / superhero lorem. Ten je tady rozvinut parádně a nápady se nešetří. Čím se šetřilo byl rozpočet na animaci, protože kresba (a hlavně barvy) jsou dost ošuntělé, ale jinak to funguje líp než vypadá.

plakát

Nene (2022) 

Get out jsem napálil bůro, protože bylo skvělý a Us zase trojčečku, protože to byla slabota. Tady je to někde mezi a dávám čtyřku hlavně proto, že je film opět silně podhodnocen. A taky po třetím filmu Jordana Peela shledávám, že je potřeba aby tvůrci jako on nadále točili, protože ty filmy mají nápady, jsou autorské a čerstvé. Občas se mu to povede víc, občas míň, někdy by to chtělo víc prostříhat, ale nelze mu upřít solidní námět, dobré zpracování a atmosféru. Funguje to jako horror, i jako mysteriózní sci-fi. Zajímavý pohled na mimozemšťany, o kterých se zase tolik filmů dneska taky netočí. Takže čtyřečka.

plakát

Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022) 

Přesně takový flick by potřeboval i Bruce Willis. Bruce Campbell jeden podobný měl. Super nápad, řemeslně dobrá režie, skvělé herecké výkony, místy prča, místy solidní drama, ale něco tomu samozřejmě chybělo. Ze sympatií ale přihazuju hvězdu navíc. Highlightem pro mě byly scény mezi mladým a současným Cagem. Je to skvělá metafora toho, jak se musí umělec vyrovnat se svými minulými úspěchy a nenechat se zatáhnout do sebelítosti a utápění se v předešlém. Super filmek!