Recenze (114)
Šest výstřelů (2012)
Už dlouho jsem neviděl film, který by takto moc nefungoval ve vážných scénách. Akční scény shazuje Van Damme v žertovných převlecích. Přesto je to docela zábava, ačkoli to není to čistokrevné "guilty preasure" na to by to muselo být ještě dementnější. 50%
Český lev 2013 (2014) (pořad)
Když Polívka žvatlal, tak to bylo debilní, ale né tolik nekomerčně nudný.
Philomena (2013)
Přesně můj žánr, který bohužel třeba na takových oscarech nemá možnost uspět.
Špinavý trik (2013)
Stále kvalitní Russellovka..těžko říct, proč není tolik zábavná jako ty dvě předchozí.
Plán útěku (2013)
Přesně takové filmy nám chybí.
Vlk z Wall Street (2013)
'Pain and gain' ve tříhodinové verzi. DiCaprio a Scorsese však odvedli (narozdíl od Michaela Baye a The Rocka) skvělou práci. Na promyšlený závěr (propiska, metro) má sice smysl si počkat, ale nejsem si jistý jestli 180 profuckovaných minut.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Ať je to kdokoliv ten Pachl, tak snad jen on může spasit naší současnou televizní scénu. Poslední díl první série možná trochu přepálený, ale na druhou stranu očividně drahý. Vím, není to dokonalé, ale když všichni současnou českou filmovou tvorbu podceňují, já ji pro tentokrát mohu trochu přecenit: 80%
Red 2 (2013)
Nemastné neslané. Vtipy sitcomové, nebaví celých 116 minut. Akční scény jsou prakticky jenom o tom, že se rozpadají okna. Nebýt Helen Mirren pokračování by vůbec nestálo za řeč. Pusťte si raději jedničku. 50%
Tygr a sníh (2005)
Škoda, že úvod snímku vůbec nekoresponduje s jeho koncem.
Blade 2 (2002)
Žádný posun oproti jedničce jsem nezaznamenal..ano po druhé to už tolik nebaví jako napoprvně. Ale kocour z Červenýho trpaslíka potěšil - 50%