Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Poslední Mohykán (1992)
Tento film podle nejslavnějšího románu spisovatele Jamese Coopera, je mým jedním z nejoblíbenějších filmů vůbec. Jeho atmosféra diváka strhne od začátku až do konce. Herecké obsazení je prostě perfektní, obzvlášť Eric Schweig jako Uncas. Musím pochválit výborný soundtrack, který filmu dodává na dramatičnosti.
Tanec s vlky (1990)
Překrásný dramatický western, ve kterém divák najde vše co k němu patří. Přemýšlivého, sympatického hrdinu, indiány, rozlehlé prérie, koně, bizony a spousty dalších věcí. Podbarveno výtečnou hudbou a silnou atmosférou. Costnerovi role opravdu sedla, vždy pro mne bude Tím co tančí s vlky!
Dracula (1992)
Famozní film, který uchvátí, jak příběhem, tak zpracováním a překrásnou, podmanivou hudbou od Wojicecha Kilara. Už jen výpravný začátek a věta "Bůh buď pochválen" až po pro mne nejromantičtější scénu vůbec, kdy Mína v přívalu slz říká Drákulovi "miluji Tě", dělá film opravdovým skvostem.
Klika (1995)
Pro mne ohromná nostalgie. Velké plus patří hudbě Carla Siliotta a zajímavému konci filmu. Psí hrdina Fluke, ten co dokázal na konci odejít...
Forrest Gump (1994)
Ach ten Forest, naprosto skvělá ukázka demence a filmové ikony v jednom! Film je prostě dechberoucí od začátku až do konce. Hanks svou roli hraje přesvědčivě, nenuceně a diváka doslova posadí na prdel. Také mne zaujal soundtrack, který filmu dodává na dokonalosti.
Útěk do divočiny (2007)
Poslední samuraj (2003)
Věc (1982)
Tento film, to je Věc! Geniální scénář, skvělé masky, prostředí, dobří herci a opravdu hrůzu nahánějící atmosféra, která je doplněna o dramatickou hudbu. I na dnešní dobu se jedná o brilantní kousek.