Recenze (117)
Abenobaši mahó šótengai (2002) (seriál)
Bezduchá infantilní hovadina, jediné dobré na tom byla hláška "Všude dobře, tak co doma".
...a jitra jsou zde tichá (1972)
Delsi nez ta nova verze, takze nektere sceny byly vice pochopitelne. Prvni pulka (nez se vydali honit Nemce) byla mozna i lepsi, nez v nove verzi, preci jen cernobily film pusobi jinak... Prestrelky byly ale urcite lepsi v barevne verzi, nebyly tak naivni a byly prehlednejsi. Holek me ale bylo lito v obou filmech :-p
Ako ostrihať manžela (1973) (TV film)
Super atmosféra. Škoda jen, že to mělo jenom čtyři díly. Ale zato na CSFD je to dvakrat :-))
Akta X (1993) (seriál)
Platí ale jen pro tak první dvě série.
Americký gangster (2007)
Bylo to sice dobre, ale prislo me, ze Traffic - nadvlada gangu byl lepsi. 4,5*
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Asi nejlepsi z celeho Animatrixu. Skvela kresba a atmosfera noir pribehu.
Apokalypsa (1979)
Dobrej film, ale moc dlouhej (aspon tedy ta Redux verze). Nektery sceny tam vubec nemusely byt. Ze zacatku celkem normalni valecny film, ale po tom, co Willard odjede od plukovnika Kilgora, tak cim dal proti rece se dostane, tim ujetejsi a pomalejsi to je... Jinak teda nejlepsi sceny jsou ty se vzdusnou kavalerii. A neni to film o valce, ale o lidech, valka je tam jen jakoby mimochodem.
Barbar Conan (1982)
Poprve se mi moc nelibil, ale cim vicekrat jsem Conana videl, tim lepsi se mi zda.
Barbaři (2020) (seriál)
Podle námětu bych čekal, že se mě seriál bude hrozně líbit, ale oproti podobným (Vikingové, Britannia, Last Kingdom) byl tenhle docela slabý. Nějak mě to celých 6 dílů neuchvátilo... Nejlepší na celém seriálu byla "studená" Němka, ze které se nakonec vyklubala spíš francouzska. Jo a poslední bitva, na kterou člověk celou dobu čeká, taky nic moc.
Blade Runner (1982)
Jak napsal POMO - Vizuálne a hudobne krásne a pútavo hypnotické. Nejlepsi (nejhypnotictejsi) je zacatek a pak vyslech Rachael. A skvela hudba Vangelise.