Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Hra o trůny (2011)
Vikingové (2013)
Panství Downton (2010)
Jeden z nejlepsich serialu, ktery jsem posledni dobou videl. Jak se zacnete divat, uz nemuzete prestat, dokud cely nedokoukate. Prvni serie je mozna trochu lepsi, nez ten zbytek, ale mozna se me to jen zdalo, protoze je to takove to "uvedeni do deje". Pravda ale je, ze mistama me to prislo trochu scenaristicky slabsi, z nekterych situaci se toho dalo vytezit vic a lepe je vypointovat. To ovsem nic nemeni na skutecnosti, ze je to super serial a uplne nejlepsi ze vseho je Maggie Smith a jeji hlasky ("Mam spoustu pratel, ktere nesnasim.", "Vikend? Co to je?").
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Skvele a vysoce navykove. Prvni tri sezony jsou teda lepsi, za jasnych 100%, dalsi dve uz jsou slabsi (uz se tak neodposlouchava a nezatyka), ale porad je to za 80%.
Přátelé (1994)
Futurama (1999)
Simpsonovi (1989)
Noir (2001)
Nejlepsi anime serial, ktery jsem videl. Kdyz jsem byl u poslednich epizod, tak se mi o tom i zdalo a nebyl jsem sam ;-)) A jak uz tady nekdo napsal, hudba je tam naprosto uzasna, hlavne u uvodnich a zaverecnych titulku a pri prestrelkach.
Samurai Champloo (2004)
Spolu s Noir jedno z nejlepsich anime jake jsem kdy videl.