Recenze (1 667)
Nabídka - Nápad a odvaha (2022) (epizoda)
Perfektní závěr!
Nabídka - Pan producent (2022) (epizoda)
Jako každý díl Peckaaaa! 5* 96%
Nabídka - Roztmívačka (2022) (epizoda)
Další vymazlený filmodíl. Skvělé herecké výkony. Každá dějová linka má svou atmosféru a v rámci celku se vše perfektně doplňuje. 5* a 90%
Nabídka - Varovné výstřely (2022) (epizoda)
Dnes mám za sebou již druhý film s překvapivě podobným názvem "The Offer" s překvapivě kvalitním scénářem a překvapivě dokonalou režií. Super! 5* a 90%
Nabídka - Místo u stolu (2022) (epizoda)
Tak jsem si pustil první díl seriálu The Offer, a asi v polovině jsem si uvědomil že koukám na film s názvem "The Offer S01E01". Poprvé mám při sledování seriálu pocit, že koukám na plnohodnotný film! Perfektní práce VŠECH! 5* a 95%
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizoda)
Z kraje tohoto dílu jsem si říkal... Jako vážně 95% no nepříjde mi. Ale jak už to tak bývá vše se v politiku, vraždy, boj o moc, vraždy, úskoky a politiku obrátilo, tak jak to má u tohoto seriálu být. 92% A 5*
After: Polibek (2019)
Klidná, pohodová a extrémně předvídatelná romantická lovestory. S naprosto příšernou kamerou a statickými scénami vytaženými z prdele náctiletého panice. Naproti tomu mi překvapivě sedla pozvolná atmosféra a dokonce jsem narazil na několik kvalitně zahraných pasáží, což jsem nečekal. Takže za mě 48% a 2*
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
Zatím nejlépe hodnocený díl, a já hodnotím nejhůře. Pár scén bylo fajn, ale celku jsem absolutně nevěřil... 60%
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Resort (2022) (epizoda)
Předvídatelné, naivní až trapné.1* za Tima/Abominationa. Já chci Daredevila!
Andor - Aldhani (2022) (epizoda)
Díky Skarsgardovy (nebo možná někomu jinému.... připisuji to ale jemu, protože první dva díly byli otřesné a v nich nehrál) se tenhle seriál na úroveň kterou si opravdu užívám. Stále mi ale vadí Andorova mimická plochost. Na to čím vším se prošel bych čekal výraznější paletu emocí...80%