Recenze (1 667)
Jedna rodina - Harmonogram (2022) (epizoda)
Faktem je že na to koukám hlavně kvůli Zuzaně Vejvodové. Ta ženská je naprosto skvěle napsaná a hraje to dokonale... Tak strašně mě sere, že to nemá obdoby. :-)) Hlavně za její výkon dávám 3*
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Proč jít na tenhle film sám a nebo s celou rodinou, a je to vlastně potřeba....?? Budete Vy jako skalní fanoušek s filmem spokojeni..? Pravděpodobně ne. Budou ale spokojeni vaše děti a zažehnete v nich zájem o váš oblíbený vesmír.? Pravděpodobně ano! A o tom to vlastně je.:)... Na tenhle film jsem šel s pocitem, že uvidím první představení Kanga které bude ostré a na vážno. Po cca 10 minutách jsem si uvědomil, že jsem na Ant-manovy, což znamená rodinou zábavu pro všechny a tomu přizpůsobený humor, což pro mě není ideální šálek kávy. Nemůžu si pomoci, ale nějak mi příjde, že tenhle film přesně ukazuje to co Marvel plánuje na dalších X let. A to je, že se snaží přitáhnout nové a mladé publikum, které třeba vůbec nezná komiksy, historii postav, jejich souvstažnosti a pod. Začalo to seriály Ms.Marvel, Falcon, She Hulk. Ve filmech (po zabití Thanose) jsme to zase až tak necítil, ale v tonhle snímku je to velice znát. Ono je to vlastně jednoduché. Já jsem si Marvel oblíbil v roce 2008 což je před 15 lety. Od té doby mám dvě děti a tomu staršímu bude letos 10 let a faktem je, že bych ho na Ant-mana klidně vzal. A o to podle mě Marvelu jde. Rozšířit diváckou základnu z dospěláků mezi roky 2008-2020 na celé rodiny v letech 2022-2030. Bohužel je nezbytné, aby filmy maličkato přizpůsobyli i dětskému publiku, čímž vzniká prostor pro kritiku kterou jsem četl v mnohých recenzích zde. Vlastně s ní souhlasím! Ale ještě více obdivuji plánování a odvahu "rozpliznout" nastavenou úroveň (jaká byla třeba v Iron-man 3) na rodiný Marvel film jako je tento Ant-man. Ale zpět k filmu jako takovému. Kang mě maličkato zklamal (i když jednu hvězdu si film zaslouží za herecký výkon Majorse) na druhou stranu v podstatě vůbec nevadí že konec skončil tak jak skončil. Protože tu máme multivesmír. A v tom případě se nebavíme jen o jednom Kangovy.... Viz první a druhá podtitulkovka. Takže se opravdu jedná o mnohem nebezpečnější postavu než byl Thanos. Film hodnotím extrémně vysoko. Protože odvaha Feigeho je veliká a toho si cením, přestože už se asi filmu v gardu Iron-mana 3 asi nedočkám... I když do Feigeho hlavy nevidím a nějaké postavy jako Loki, Moon Knight, Vanda a další budou pořád "drsné" a jejich příběhy by to měli věrohodně představit divákovy. 5* 82%
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
Stále ,stále mě rozčiluje to čtrnáctileté děcko. Ale už to tolik nebolí jako v prvním díle, tak uvidíme...4*
1923 - Duch Zebriny (2023) (epizoda)
Kapitán super, jinak díl a linka naprosto zbytečnej/á. Jak kolem Spencera tak doma v Montaně. 3* 62%
Starosta Kingstownu - Sdružení (2023) (epizoda)
jj tak to dopadá, když člověk neví kam dřív skočit. 84%
Starosta Kingstownu - Pět na pět (2023) (epizoda)
Celý se to začíná hroutit jako domeček z karet...85%
Neobyčejná (2023) (seriál)
Po delší době zase zábavný seroš z Británie a co víc na Disney, což je docela překvapivé. 4* a 75%
Neobyčejná - V nouzi (2023) (epizoda)
Překvapivě zábavné 4* 74%
Úřad kouzelnických záležitostí (2018) (seriál)
Seroš pro náctileté holčičky které se ještě nedostali k Martinovy nebo Tolkienovy. A jelikož se dneska čtení moc nenosí ani se k nim asi nedostanou.... Jako pár dílů jsem opravdu dal. Nekecám fakt!! Ale zjistil jsem že mi z toho začíná měknout mozek a růst kozy. Tak jsem toho raději nechal. 28% 1*
Na západní frontě klid (2022)
Jako celek velice solidní filmařský počin. Ale já jsem se prostě s žádným hlavním hrdinou nedokázal sžít. Nějak mi bylo jedno, jestli to ustojí a nebo v tom pekle zůstanou. Ale jinak super film o jedné z nejhorší zákopové válce který byla vybojována. 4* 75%