Recenze (1 667)
Letadla (2013)
Bavilo mě to a mé děti to mají rádi a stalé na to chtějí koukat. Takže moc nechápu zdejší hodnocení... Za mě 75%
Lví král (1994)
Pěkný příběh a skvělá animce. Ale u mých dětí ne zcela oblíbený film. 76%
Grinch (2018)
Mě se to líbilo a děti na to chtějí znovu, takže proč ne. dobrých 75%
Marvel's Luke Cage - Duchovní parťák č. 1 (2018) (epizoda)
Naprostá ztráta času.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
První díl byla klasická seznamovačka. G.zločiny ovšem rozjíždějí solidní zápletku s uvěřitelným a kvalitním záporákem která se potáhne dalších několik dílů. A právě proto dávám 4* . Film má sice spoustu nedostatků, ale Rowlingová jako scénáristka trochu vyspěla,a já mohu říci, že jsem dostatečně navnaděn na další díl této (pěti dílné..?) série.
Daredevil - Odhalení (2018) (epizoda)
Neuvěřitelnej mazec!:-)
Daredevil - Ďábel, kterého znáš (2018) (epizoda)
Tady prostě 5 hvězd nestačí!!!!
Salvation - Série 2 (2018) (série)
Druhá série je ještě ztřeštěnější než ta první. Tak brutální přehrávání emocí jsem ještě nezažil. Herci nejen že dostali průměrný scénář, ale navíc je nepodržel ani režisér. Takže se z celého snímku stává nekoukatelná a bláznivá věc kterou si divák prostě nemůže užít. Za mě 25%
Dokonalý šéf (2015)
Perfektně zahrané. A bohužel částečně pravdivé. Za mě 78%
Zrodila se hvězda (2018)
Bradley Cooper je prostě skvělej. Třeba jednou,(za 40 let), možná, opravdu možná bude tak dobrej jako Clint Eastwood. Za mě 80%