Oblíbené seriály (7)
Kancl (2001)
Flight of the Conchords (2007)
všetci milujeme lúzrovské postavy. Ale od čias pošmyknutia na banánovej šupke sa už čo-to zmenilo. Je to veľká drina. A toto je krásne odvedená robota. Možno trošíčka menej piesní (niektoré sú parádne).
Ženská liga (1999)
feminizmus vo svojej najkrajšej podobe
Griffinovi (1999)
... jako hlava rodiny ti prikazuji, abys me pustila ven ...muj otec v tom podniku pracoval 60 let, to je skoro jako 80 let....Akykolvek diel si pustim, ked ma vsetci opustia :))))
Chobotnice (1984)
Čtvrtá hvězda (2014)
u mňa zásah do čierneho; je to profesionálne zvládnutá "ujetina" a akési vymanenie sa z kliatby "českého hospodského humoru" . Príjemné obsadenie, (pre mňa) nové tváre, absurdný cynický humor dobre zladený, nepresolený. Či to kopíruje prevzaté formáty sa dá kľudne diskutovať nad pivom, je mi to fuk, čtvrté hvězde dávám pět.