Poslední recenze (74)
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Ach ta nostalgie... :)
Nakrmte někdo Phila (2018) (seriál)
Jako první jsem viděla třetí sérii a nadchla mě na 4 hvězdy. Čím víc jsem ale viděla dílů, tak jsem zjistila, že se Phil dost "přejí". Šestá řada už pro mě byla jen za 2 hvězdy. jako poslední jsem viděla druhou řadu a utvrdila jsem se v tom, že se na sedmou řadu už dívat nebudu. Sice jsem druhé řadě dala 3 hvězdy, ale hlavně pro to, že nevybočovala z ostatních řad a dát jí méně by nebylo spravedlivé. A jen pro vysvětlení - třetí řadou jsem začala, protože první dvě řady neměly na Netflixu dlouho titulky.
Velká přírodovědná dobrodružství Davida Attenborougha - Velká útesová bariéra (2022) (epizoda)
Je to takový sled všeho možného. Není zde ucelené téma, ale za to hodně počítačové techniky. Takže na začátku sledujete velký bariérový útes, přesunete se například k tučňákům a skončíte u počítačem oživlého dinosaura v přírodovědném muzeu v Londýně. Pro mne až moc nekonzistentní.