Recenze (74)
Vše o mé matce (1999)
Zdá se, že styl Pedra Almodóvara není pro mne.
Fatty a pašeráci (1918)
Předpokládám, že to měla být parodie. Já mám většinou parodie ráda, ale tohle mě nebavilo.
Legenda (1985)
Poprvé jsem viděla Legendu jako dítě a byla jsem z tohoto filmu opravdu hodně vystrašená. Ani mne nepřekvapilo, když jsem včera viděla upozornění, že má film omezení 13+. Příběh bych hodnotila na tři hvězdy, ale za masky a vizuální stránku filmu přidávám ještě jednu. A ta maska Pána temnot je neuvěřitelně dobrá.
21 mostů (2019)
Zápletka filmu je hodně průhledná a když už má člověk něco nakoukáno, tak vše odhadne bez většího úsilí, ale dívá se na to dobře a nemá to žádné zbytečné prostoje.
Bod varu (2021)
Když jsem zjistila, že to všechno natočili na jeden záběr, musím přidat ke svým 4 hvězdičkám ještě jednu.
Skyfall (2012)
Podle mne nejlepší bondovka ze všech zatím existujících.
Operace Silver A (2007) (TV film)
Chtěla jsem se koukat na film o operaci Silver A. Jenže to se odehrává tak nějak na pozadí vztahů dvou žen, jejich manželů a jednoho namachrovaného milence.
Stoupat jak dým (1978)
Je to ulítlá bláznivá komedie a tak se k ní musí přistupovat. Nic sofistikovaného, ale slušná oddechovka s několika dobrými vtipy.
Deadly Class (2018) (seriál)
Pozor, seriál byl po první sérii zrušen, takže se připravte na otevřený konec a spoustu nedořešeného.
Vraždy v Midsomeru - Dokud nás smrt nerozdělí (2018) (epizoda)
Tak jsem u příbuzných viděla svoji první (a myslím že poslední) epizodu Vražd v Midsomeru. Mám ráda detektivní filmy, seriály a knihy. A protože tento žánr je velmi oblíbený, je naštěstí z čeho vybírat. Takže tento seriál si nechám s klidným srdcem ujít.