Recenze (74)
Grand restaurant pana Septima (1966)
První polovina filmu se mi líbila mnohem víc než druhá. U té jsem se začala nudit a koukat na čas. Škoda.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Tenhle díl byl tak strašně moc zkratkovitý, že nemohu jinak, než dát 2 hvězdičky. Chápu, že zfilmovat knihu je těžké, takže často filmu podle knižní předlohy ledacos odpustím. Ale tady nevěřím, že divák, který nečetl knihu, správně pochopí celý děj.
Manželské etudy: Nová generace - Zuzana a Lukáš (2019) (epizoda)
V tomto díle mi vadilo jednostranné zaměření na Lukáše. Bylo poznat, kdo se chtěl natáčení účastnit víc a kdo je tedy přihlásil. Dost si protiřečil a je škoda, že na jeho odsuzování nereagovala Zuzana.
Quigley u protinožců (1990)
No, je to spíše 3,5. Přikloním se ke 4. I když šlo o celkem provařenou zápletku, bavila jsem se. Koneckonců vidět kovboje v Austrálii, to se jen tak nepoštěstí. A bláznivá Cora příběh příjemně ozvláštnila.
To neznáte Hadimršku (1931)
Tohle nebylo vtipné. Bylo to o tom, jak banda privilegovaných boháčů totálně zničí trochu podivínského poctivého člověka. Bylo mi z toho smutno.
Fantomas (1964)
Chtělo by to přidat buď víc komedie nebo krimi. Takhle je to takový kočkopes, ve kterém padouch občas nejedná smysluplně.
Muppets: Vánoční koleda (1992)
Vánoční koleda s přidanou hodnotou - smíchem. A i tak není toto zpracování ochuzeno o dojetí.
Manželství po italsku (1964)
Podle mě to není komedie a už vůbec to není romantická komedie. A popis obsahu filmu taky nesedí. Je to o sobeckém muži, který rád střídá ženy a vydržuje si prostitutku. Ta během své "kariéry" porodí tři syny, které si ovšem nenechá ve své péči a jen zpovzdálí je pozoruje a finančně podporuje. Po několika letech na Domenica zatlačí, že už nechce být prostitutkou. Na chvíli se tedy stane milenkou s vlastním bytem, ale to netrvá dlouho, jeho matka totiž potřebuje služku a on provozní ve svých obchodech. Celkem 22 let uteče jako voda a Domenico se chce konečně oženit, ale jeho vyvolenou není teď již čtyřicetiletá Filumena. Ale ta se s tím po letech ponižování a jeho častých záletů nehodlá smířit...
Není kuchař jako kuchař (1926)
Nevím proč, ale česká televize nedávala toto dílo celé. Chyběl konec s dvořením, rozezleným Hardym a vlakem. Takže nehodnotím a třeba někdy uvidím i zbytek.
Tváří v tvář (1976)
Dala bych spíš trojku, ale jednu hvězdičku navíc si film zaslouží za skvělý herecký výkon Ullmannové.