Recenze (1 824)
Sisu (2022)
Dobře udělaný béčko. Kostěj Nesmrtelný kosí nácky na všechny způsoby, žádná věda, občas i pobaví.
Syn (2022)
Hopkins tentokrát neměl tolik prostoru, ale obsazení Jackman a Dern je taky skvělé. O málo slabší příběh si ale 4* zaslouží.
Pokud vím (2020)
Parádně rozehraný psychologicko - vztahový drama. Maďaři uměj.
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
Skvělej dokument a výbornej M. J. Fox.
Protigangová brigáda (1966)
Tohle muselo bejt béčko i v době vzniku. Ty mladý herci hrajou zoufale a celkově jsou dialogy hrozný.
Barry - Série 3 (2022) (série)
Humoru ubylo a když už tak je hodně černej. Výborně se to zamotává a přibylo divno scén. Ty akční scény s motorkama v šestým díle natočili skvěle.
Moebius (2013)
Asi nejujetější Ki-Duk co jsem viděl, bohužel mě nebavil.
Rodina (2020)
Melodrama o yakuze v dnešním světě, rodině, cti a tak. Dost pomalé.
Tváří v tvář - Série 3 (2023) (série)
Čtyři jsou především za skvělého Mikkelsena, jinak stejné jako druhá řada, tzn. výborně zahrané, vypilovaná psychologie postav, jen ta zápletka mi přišla krapet překombinovaná.
Tváří v tvář - Série 2 (2021) (série)
O málo slabší než první série, ale pořád nadprůměrnej kousek.