Recenze (1 823)
To jsem já, Margaret! (2023)
Takovej ten feel-good film o dospívání, tentokrát z amerických sedumdesátek. Super herecké výkony ode všech. Jako bonus, prozření dvanáctileté holky, že náboženství jsou na hovno.
South Park: Not Suitable for Children (2023) (TV film)
Neuvěřitelně aktuální satirická sranda.
Kryptotunel (2024)
Slušnej dokument o cryptošmejdech.
Špinavý byznys - Série 3 (2019) (série)
Třetí serie, ač v trochu jiném složení a jiným režijním stylem, funguje skvěle.
Špinavý byznys - Série 2 (2016) (série)
Druhá série ještě napínavější než první.
Všechny velké a malé bytosti - S trochou štěstí (2023) (epizoda)
Vánoční speciál se opět povedl a konečně jsme se dočkali i těch letadel.
Špinavý byznys - Série 1 (2016) (série)
Tak tohle je opravdu dobrá série. Vývoj, psychologie, chování postav i dějová linka jsou vymyšlený do detailu.
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Vtipné zpracování japonského anime.
Johnny Depp: Divoké dítě (2022) (TV film)
Pěkný dokument o horské dráze kariéry Johnny Deppa.
Alibi na klíč: Den D (2023)
Dvojka vůbec neztrácí dech, jak tomu ve většině případů bývá. Neuvěřitelně propracovaný fórky.