Recenze (1 824)
Sweet Country (2017)
Pomalý a plnotučný film z nedávné australské minulosti. Poněkud mě rušily jen ty problesky blízké budoucnosti.
Bradův život (2017)
Pěkný existenciální filmík. Stillera musím poslední dobou chválit. Vážná role mu fakt sedla.
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Vtipné dialogy a akční scény.
A dýchejte klidně (2018)
Sociální drama s povedenou atmosférou a skvělými hereckými výkony. Na debut velmi dobrá režie, která diváka vtáhne do děje, převálcuje i předvídatelnost zápletky.
Most do života (2016)
Taková ta malá nezávislá dramedy - road movie, jaký mám rád.
Horké letní noci (2017)
Na prvotinu překvapivě povedené. 90's atmosféra super.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Hodně povedenej mini seriál. Perfektní obsazení, atmosféra a Stiller fakt skvěle režíroval.
Narcos: Mexiko - Série 1 (2018) (série)
Čekal jsem agenta Peňu a dostal Michaela Peňu, ale dobrý je to.
Prokletí Lizzie Bordenové (2018)
Hlavní devizou filmu je pomalu houstnoucí atmosféra a výborné herecké výkony.
The Sisters Brothers (2018)
Letos je asi rok povedených westernů. Audiard zřejmě neumí točit nic vyloženě špatného.