Recenze (1 823)
Cooganův trik (1968)
Naivní tvrďárna.
Než přišla bouře (2018)
Slušný survive film, který je bohužel příliš podle skutečné události, tzn. místo vizuálně strhujícího dobrodružství se tu přežívá.
Anon (2018)
Povedená cyber detektivka s atmosférou studenou jak rampouch.
Láska mezi regály (2018)
Skladnická lovestory a óda na obyčejné životy s výborným obsazením.
Venom (2018)
Nejlepší je na tom asi Hardy a Run the Jewels v závěrečných titulcích.
Léto 84 (2018)
Žánrovka vezoucí se na vlně retro 80s thrillerů. Závěr se povedl.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Šest zdánlivě obyčejných povídek, každá má ale svoje kouzlo a myšlenku. Pomalé tempo nemusí bavit každého, nicméně atmosféra a skvělé obsazení se tu povedli.
Bastardi (2017)
Spíš úsměvná road movie než komedie. Povedené obsazení je přidaná hodnota.
Mr. Mercedes - Season 2 (2018) (série)
Opět konstatuji, že knižní předlohu neznám a tím pádem nemám srovnání. Přibylo trochu kingovské mystiky a zdálo se mi to i místy napínavější než první série. Konec poněkud předvídatelný. Herecký výkon Brendana Gleesona opět vynikající.
Mr. Mercedes - Season 1 (2017) (série)
Předlohu neznám, ale seriál je nadmíru povedený.