Recenze (1 824)
Kámoš (2003)
Takový norský Samotáři s lepším scénářem.
Fotograf (2014)
Příběh tak přitaženej za vlasy, že i Hollywood může závidět, styl vyprávění chaotickej a plnej klišé a dialogy "šustěj papírem". Snad jen ta hlavní hrdinka s vizáží ukrajinský porno hvězdy stála za to. Jinak na poláky slabota.
Psí ostrov (2018)
Klasická Wesova hravost ve vypiplané a místy vtipné pohádce.
Calibre (2018)
Skvělý příběh, kterému trochu škodí poněkud televizní zpracování.
Lean on Pete (2017)
Rozsáhlé sociální drama s pomalým dějem, kterému by víc než digitál slušel klasický film, bohužel pro takovéto nezávislé "festivalové" filmy už nedostupný materiál. Plummer zahrál skvěle.
Zůstaň nablízku (2017)
Jako autistka nebyla Dakota moc věrohodná, jako feel good road movie to stačilo.
Flower (2017)
Obstojná teenage úchylárna.
Tiché místo (2018)
Dobrý nápad s obstojným zpracováním. Logické faily i ten konec se dají odpustit.
Escobar (2017)
Je to smutné, ale seriál Narcos je atmosférou podstatně věrohodnější a dějově ucelenější. Co je ale smutnější, je lepší i herecky. Obzvlášť Cruz místy přehrává jak v laciné soap opeře.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Nechápu jak se Spielbergovi povedlo udělat tu blbost od půlky ještě blbější. Je to prostě machr.