Recenze (1 806)
Kompromat (2022)
Parádní thriller / drama.
Dopisy pro Paula Morrisseye (2018)
Pseudo-umělecký výlev hodný tak studenta filmové školy.
Hounds of Love (2016)
Parádní low budget thriller od protinožců.
Ostrov (2023)
Havlík k sobě evidentně nepustí dramaturga, což znamená, že jeho příběhům chybí jakýkoli dramatický twist (ano i komedie to potřebují aby diváka zaujali), krátká epizoda Plodkové to nenahradí. Skriptka by také neškodila, protože na pláži se povalují trosky evidentně jiného letadla než v kterém havarovali, Plodková má jednou nalíčená zranění a za chvíli zase nemá. V podstatě tak jde o pokus o kopii něčeho co už jsme viděli mockrát. Celé PR potom musí stát na tom, že se točilo v Thajsku a natáčení bylo super, což diváka vůbec nezajímá.
Blue Bayou (2021)
Indie drama o špatně napsaných zákonech a nucených deportacích. Ke konci se trochu tlačí na pilu, ale prvoplánovej doják to není. Vikanderka opět výborná.
Dobrý šéf (2021)
Výborná satira, excelentní Bardem.
Bílý lotos - Série 2 (2022) (série)
Propracovanější a dějově nabitější než první série. Práce s atmosférou je skvělá. Opět super herecký výkony.
Bílý lotos - Série 1 (2021) (série)
Výborná satira. Perfektně napsané i zahrané postavy.
Bejval sem slavnej (2022)
Příjemná emocionální ždímačka, která je ale vyloženě pro televizi.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Přůřez historií Polského podsvětí. Současná filmařina s hereckýma výkonama, jaký bychom u nás těžko hledali. Kawulski vážně umí.