Recenze (1 820)
Jiná liga (2020)
Lehká feel-good romantická komedie. Chválím tvůrce, že si odpustili emoční ždímačku s umírací scénou, která obvykle v podobných filmech bývá.
Zelený rytíř (2021)
Hodně pomalá artová fantasy s dokonalým vizuálem, skvělým obsazením a neurčitým dějem.
Reminiscence (2021)
Začíná to jako Phil Marlowe v postapo budoucnosti a končí jako prachsprostá romanťárna. Formou mi to připomínalo posledních pár Nolanových filmů, které si hrajou na víc než jsou, především strojenými, rádoby chytrými dialogy.
Red Rock West (1993)
Film který i díky Cageově mizernému herectví zůstal spravedlivě zapomenut ve stínu staršího Blood Simple nebo novějšího U Turn.
V rytmu srdce (2021)
I z hudebního filmu pro teenagery se dá udělat skvělej biják, když je dobrej scénář a sejde se taková parta filmařů a herců. Otcův znakovej humor byl excelentní. Na rozdíl od francouzké předlohy tu rodinné příslušníky ztvárnili skuteční neslyšící herci.
Beckett (2021)
Poctivej old school thriller jak ze sedumdesátek. Washington zoufale trpí nedostatkem charisma, což u role štvané oběti okolností zase tak moc nevadí. Vikanderka hraje opět výborně, bohužel krátce.
Feral State (2020)
V tomhle nepovedeným filmu hraje maximálně tak jeden herec.
Pojedeme k moři (2014)
1. Jirka se hodně snažil být originální, bohužel to nefunguje. 2. Proč nikdo neřekne tomu Veselýmu, že je totální dřevo i ve scénách, kde jenom stojí a čumí?
Milada (2017)
Tak tohle bylo špatný na všech úrovních. Jestli se tvůrci pokoušeli nasrat na památku Horákové, tak byli úspěšní. Herecké výkony na úrovni ochotnického divadla. A co měla znamenat ta Kerekes? To u nás neni dost špatných hereček, že si musí zvát ty ze severního Maďarska?
Tlouštík Rino (2008)
Strašná úchylárna, ale výborně natočená.