Recenze (1 824)
Špatné vychování (2019)
Jackman výbornej, ale něco tomu chybělo.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Skvěle natočená a hlavně zahraná studie manipulativního psychopata z prostředí současného Polska.
Hiteumaen (2020)
První půlka vcelku ujde, pak to spadne do pitvoření, ječení a humoru pro první stupeň.
Johnny Suede (1991)
Bezdějové filmové cvičení s poněkud prkenným Bradem. Na kvality pozdějšího Box of the moonlight to nedosahuje ani omylem.
Ďábel (2020)
Super filmařina a herecké výkony.
Lon McQ (1974)
Herecké výkony slabé, dějová linka prostinká.
Psi nenosí kalhoty (2019)
Dějově úchylný, filmařsky hodně povedený. Geislerová si moc nezahrála.
Alice Cooper (2014)
Sam Dunn umí vyprávět obrazem, i přesto, že nejsem posluchač Alice Coopera jsem se ani minutu nenudil.
Straight Up (2019)
Dost zvláštní, místy hrozně ukecaný, ale filmařsky nápaditý a dialogy jsou skvělý.
Král Staten Islandu (2020)
Skvělé dialogy, vývoj postav i herecké výkony.