Recenze (1 824)
Odříznutí (2018)
Příběh přepálenej a překombinovanej víc než u těch nejslabších skandinávskejch thrillerů.
Daria (2020)
Nahá koza prdelatý ostravandy - chaotická klišoidní zápletka, jako když spojíte 10 scénářů béčkovejch thrillerů dohromady - wtf závěr, podpořenej nahou kozou prdelatý ostravandy. To je v kostce tak všechno co si z kina odnesete. Jo a pěkný komiksový titulky, který to povyšujou na jednu *
(Ne)přátelé (2018)
Úklid v drogovym gangu. Nic co by tady už nebylo, ale Schoenaerts to dal pěkně.
Temná tvář Brooklynu (2019)
Phil Marlowe s Tourettovým syndromem. Sice jsem se chvílema ztrácel v ději, ale atmosféra na mě fungovala.
Last Christmas (2019)
Emma napsala slaboučkej a dost prvoplánovej scénář, ale chorvatskou maminku dala skvěle. Zato ta odbarvená, oplácaná buchta v hlavní roli to vůbec neutáhla. Z kraje jsem měl dojem, že koukám na čínskou produkci.
Přepadení vlaku z Pelhamu (1974)
Poctivej dobovej heist film, postavenej víc na dialozích, než akci a skvělou muzikou. Scottův remake vidět nepotřebuju. Konečně jsem se dozvěděl, kde vzal Tarantino ty barevný krycí jména. 😀
Jižní vítr (2018)
Velmi dobře natočeno!
Terminátor: Temný osud (2019)
Je to sice nastavovaná kaše, ale nenudil jsem se. CGI mohlo být méně a lépe udělané. Jinak od režiséra Deadpoola slušná práce a to toho za sebou moc nemá. Jsem zvědav na Neuromancera.
Stará garda (2018)
Taková ta milá i vážná francouzská komedie.
Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019)
Trochu moc cameo exhibice. Kvalita fórů dost kolísá. Na starší Smithovy filmy to nemá.