Recenze (1 820)
Americké psycho (2000)
Tenhle film doplatil hlavně na slabou režii.
Mechanik (2004)
Slušný psycho. Škoda že Anderson už poté nic tak dobrýho nenatočil.
V koutku srdce (2018)
Møller se přesunul z dánských dramat do belgických a Jérémie Guez z překombinovaných filmů typu Iris k přímočarým. Oboum to sedlo.
Temný úsvit (2006)
Bale výbornej, ale co tam předvedl Zahn, neskutečný.
Jeremiah Terminator LeRoy (2018)
Stewart i Dern zahrály obě skvěle, ale příběh je tak nezajímavý, že diváka nevtáhne.
Říše slunce (1987)
Na Spielberga překvapivě nevyrovnaná režie, jako by se pokoušel opustit řemeslný stereotyp, ale malýho Balea jsem prostě musel vidět a zvládnout takhle hlavní roli ve 12ti, to teda klobouk dolů.
Le Mans '66 (2019)
Pro fanoušky Top Gearu není příběh nic nového, ale provedení, chemie mezi Damonem a Balem, sound design a celková atmosféra jsou top. Špičková filmařina, která pobaví.
Bill Burr: Tygr bez drápů (2019) (pořad)
Pobavil.
Sloní královna (2018)
Skvěle udělaný dokument! S příběhem, humorem i citem.
Americká žena (2018)
Na tragickej život já jsem pes. Sienna jako čupr babička, která se pere s osudem.