Recenze (440)
Vražedná terapie (2001)
ponuré, plíživé, silné.. atmosféra z tohohle filmu udělala opravdu děsivý horor - a šlo to skvěle i bez lekaček a nechutností.
Rec 2 (2009)
achich-ouvej.. vyumělkované.
Monstrum (2008)
fuuu.. velká sláva za malý peníz.. velká kompenzace za malý ..... ?
Nenávist (2004)
v konkurenci kruhu těžké hodnotit.. klasická duchařina, originál je lepší.
Devil (2001)
myslela jsem, že nejlepší béčkaři jsou tarantino s rodriguezem.. chyba lávky. del toro mi ďáblovou páteří zlomil vaz.
Los ojos de Julia (2010)
něco na té julii je.. ale něco jí chybělo.
Zatímco spíš (2011)
sick fucker.
Sirotčinec (2007)
ten závěr.. ten zasraně skvělý závěr!!!!!
REC (2007)
naserte si amíci, naserte si japonci.. mistři hrůzy jsou španělé.
Rošťáci (1985)
jako malá jsem to milovala.. ale nedávno jsem to zhlédla znovu a neskutečně mě na tom točilo, že se tam pořád jenom hystericky řve..