Recenze (226)
Agent beze jména (1988) (seriál)
Ani jsem nevěděl že Jason Bourne tedy Matt Damon má předchůdce v podobě Tv filmu s Richardem Chamberlainem. Je to sice o hodně levnější film (méně akce) a do role Bourna bych asi obsadil někoho mladšího ale dívatelné to pro fandy tohoto žánru jako jsem já to určitě je!
Agent bez minulosti (2002)
V roce 2002 k nám přišla akční pecka s naprosto novým nábojem, tempem, skvělou zápletkou. Hádejte jak se jmenuje. 5 hvězd!!!
Agentky D.E.B.S. (2004)
????????
Americká krása (1999)
Taková normální americká rodinka.....
Andělská tvář (2001)
Co to je v ČR se už začínají točit telenovely jakožto celovečerní filmy? :D
Anglický pacient (1996)
Mám rád filmy s válečnou tématikou. Zde se však nebojuje na bojišti ale v osobním životě. Neuvidíte proti sobě střílet tanky apod. Uvidíme v témeř tříhodinovém filmovém svostu "pouze" osud geografa Almášiho. A kupodivu je to tak silné, že tento film patří do jednoho z mých TOP. (TOP u mě znamená 5 stárů)
Argo (2012)
Fakt dobrý film. Čekal jsem trochu, na můj vkus nudu, co také čekat od 2hodinového snímku kde Affleck zachraňuje partu amerických lidí. Opak byl však pravdou - opravdu povedené.
Asterix a Obelix (1999)
No comment. Prostě o ničem...NUDA
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Tady tyhle hraný Asterixy jdou naprosto mimo mě a kresleným nesahají ani po paty. Tzn. 10% a za snahu a Monicu, jinak bych dal odpad!
A-Team: Poslední mise (2010)
NE NE prostě akčňárna která nebavila. :(