Recenze (342)
Poldovi v patách (1991)
Zábavné a vtipné!
Vlčí bouda (1986)
Skvělý Miroslav Macháček a první chytilovina, co se mi líbí.
Pásla kone na betóne (1982)
Takové kostrbaté vyprávění s ne moc dobrým koncem ...
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Působivé a takové civilní, což mám rád.
Království za kytaru (1989)
O klukovi, co šel za svým snem a jeho otci, který se svého snu dávno vzdal.
Dobrman (1997)
Gengstři, co "vypadaj jako feťáci" a policajt, "co se chová jako gestapák" a o jeho kolezích, nemehlech ...Trapný a opravdu zbytečný film.
Antonyho šance (1986)
Velmi přesvědčivě hrající Luboš Veselý a vůbec celý film byl uvěřitelný a ani na chvíli nenudil.
Podezřelé okolnosti (1977) (TV film)
Papundeklová krimi se skvělými herci, ale nepřesvědčivými.
Zářijové noci (1957)
"Soudruhu majore, chci s vámi mluvit jako komunista s komunistou!" "Á taková plenárka ve dvou...A to si budeme i tykat?"
Bloudění orientačního běžce (1986)
Jelikož jsem podobné věci zažil ve stejném věku i ve stejném roce, je tenhle film pro mne dost osobní. A navíc vlastně všechno dobře dopadne...