Recenze (342)
Zločin na poště (1980) (TV film)
Místo Menšíka Hrušínský a hned by to mělo grády!
Vzbouření na vsi (1949)
Zetor 25 vs. obecní prádelna.
Prípad krásnej nerestnice (1973)
Spíš bych to nazval nepovedená krimi-komedie...
Smrt mouchy (1976)
Pan Kachyňa opět nezklamal se svojí intuicí na výběr "dětských" herců a dokázal svojí citlivostí zrežírovat krásný film se zajímavou kamerou i hudbou.
Podtrženo, sečteno! (1991)
Verze s Arnoldem se mi zdála určitě lepší. Tady jsem postrádal výrazné herecké výkony a celé se to nějak vleklo...
Policajt v Hongkongu (1975)
Vše, co jsem čekal od tohoto filmu se splnilo a navíc fakt dobrá hudební kulisa.
Někde je možná hezky (1991)
Za ty záběry porevoluční Prahy a letiště jedna hvězda. Jinak jsem překvapen, že jsem to dal až do konce....
Terminator Genisys (2015)
I když jsem se trochu neorientoval v ději, byl tam "děda" a to mi stačilo - to on byl pevný a záchytný bod. A vůbec jsem se nenudil.
Mzda strachu (1977)
Ano, na začátku je vše potřeba náležitě vysvětlit, ale tady se mi to zdálo trochu dlouhé. Ale pak už to odsejpá. Měl jsem trochu obavu, jak tento remake dopadne, protože původní film z r. 1956 byl velmi zdařilý a napínavý. Dopadlo to však výborně! (Hlavně ta jízda po houpajícím se mostě).
Vendeta (2011)
Dobrá drsňárna a Vetchému jsem fandil, protože jsem věřil, že to neudělá...Jenže...