Recenze (6)
Nakonec zemře (2010) (amatérský film)
Atmosféra je výborná, film nenudí a konec mě teda dorazil.
Cesta na Měsíc (1902)
Tento snímek byl prostě úžasný. Hodně mě překvapilo, že se mi tak starý počin líbil.
Ulice (2005) (seriál)
No jo prostě nova ví jak točit seriály :(.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Prostě nepochopím proč se tohle točí je to strašná hovadina.
Comeback (2008) (seriál)
čekal jsem že to bude horší, protože ty ostatní české seriály nestojí za nic, ale comeback mě vážně mile překvapil.
Forrest Gump (1994)
Tohle je opravdu excelentní dílo, které zaujme každého skvělý výkon Toma Hankse