Recenze (341)
Labyrint: Útěk (2014)
Bezva! Mělo to skvělé momenty, kdy jsem napjatě čekala, že se něco strašného stane a ejhle - převezli mě - nic se nestalo. Naopak v momentech absolutní pohody mě to pěkně šokovalo. Super průběh, lehce přehnaných 10 minut před koncem, ale úplné vyvrcholení také ušlo.. Takže sečteno podtrženo 70%.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Mnoho komentářů je tady srovnávacích s jinými akčňáky.. Já si ale myslím, že pokud to nebudete porovnávat s jinými filmy, můžete se u toho i dobře pobavit. Bylo to napínavé, děj rychle ubíhal a mělo to cíl. Příjemně strávených 105 minut.
Probudím se včera (2012)
Čekala jsem pramálo a dostala jsem mnohem víc. I přes extrémně trapné scény a mizerný product placement jsem se mnohokrát zasmála..a vůbec, celé mě to v podstatě bavilo. 55% Blažek byl peckovej, ale proboha, co to měl Mádl na hlavě? :-D
Volný pád (1993)
Frustrace je sviňa. Tohle byl super snímek o tom, když vám ze všech těch běžných hovadin přeskočí. Vlastně se dost divím, že se to děje tak málo. :-) 80%
Don Jon (2013)
Žiši, mohli byste točit filmy o něčem? Tohle byla slabá slabota. Jsem si rovnou mohla pustit nějaký to porno.. A co mi z filmu nejvíc uvízlo? Ty nátělníky! Není nic horšího než chlap v tílku, brrrr. Rychle to vymazat z hlavy.
Strážci Galaxie (2014)
Opravdu jsem se zasmála! Moc jsem od toho mnoho nečekala a překvapilo mě to..nicméně to zdejší hodnocení 87% je třeba brát s nadhledem, zase taková pecka to není..
Obvyklí podezřelí (1995)
Skvělý film. Konec jsem sice tušila asi deset minut předem, ale i tak to nebylo nudné. 80%
Pompeje (2014)
Ty dvě hvězdy jsou jen hlavnímu hrdinovi! :-) Jinak to stálo za starou bačkoru..
Čtyři bratři (2005)
Drsňácká gangsterská detektivka. Začátek s hodně pomalým rozjezdem, zhruba v půlce mě to bavilo nejvíc. A konec nebyl špatný, jen neohromil. Spíš podprůměr.
Barva noci (1994)
Mladej Bruce, jinak nic :-)