Poslední recenze (217)
Argylle: Tajný agent (2024)
Škoda, škoda, škoda! Filmy o Kingsmanech mám rád a i když tady bylo několik skvělých míst, tak některé stály zase za h....3 hvězdy jsou asi maximum.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Jeden z nejhorších filmů roku! Nikdy více!
Spalovač mrtvol (1968)
60% - herecký koncert Hrušinského, který ale nemám důvod znovu vidět.