Recenze (873)
Tajný zákop (2023)
Nemám co říct.
Avatar: The Way of Water (2022)
Ještě lepší než první díl. Jen tak dál.
BANGER. (2022)
K tomuhle počinu se vyjádřím více snad časem. Zatím snad jen, Svarta.
Halloween končí (2022)
Asi bych neměl. Ale mě se to líbilo.
Hellraiser (2022)
Tak na toto jsem čekal. Splněný sen.
Jan Žižka (2022)
Původně jsem chtěl dát plný počet. Ale ten pocit ze mne odpadnul, opadnul. A nebylo to druhým podíváním se, prostě to tak bylo.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Dokonalost!
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Prozatím.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Začátek jak má být.!
Pokáčovo Arena (2022) (koncert)
Jo jo.