Recenze (873)
Bumblebee (2018)
Dát 5* je asi hřích. Ale po prvním dílu , prostě další nejlepší díl. A ještě lepší. Aspoň pro mě. Sympatická hrdinka. Neskutečně. A prostě Bumblebee, kterého mám s té party jednoznačně nejradši , má svůj vlastní film…ať už pokračování (Což je i jasné) nebo ne, je pro mě prostě skvělá záležitost. A já si ji náramně užil. A ještě hodněkrát užiju. Asi se to těžko překoná. …je li to vůbec potřeba!?
Český sen (2004)
Tak tady pro mě bylo hodnocení jasné. To se musí, minimálně by se mělo vidět. Top!
Lucie 2014 (2014) (koncert)
Zkrátka návrat jedné velké události.
Alkehol 25 let (2017) (koncert)
Pět jsem prostě musel dát. Z určitých důvodů.
Alkehol - Natočeno v Plzni (2007) (koncert)
Alkoholový (Alkeholový) Ráj na Pódiu. 6* bych prosil.
Jan Žižka (2022)
Původně jsem chtěl dát plný počet. Ale ten pocit ze mne odpadnul, opadnul. A nebylo to druhým podíváním se, prostě to tak bylo.
Proces Jany z Arcu (1962)
Skvělá úžasná záležitost. Ale prostě silná a drsná. Jak to má být. Na ten rok…a hodně malý vše , však velký příběh. Musím dát plný počet. Nehažte kamení. I když toho se nebojím.
Noví mutanti (2020)
Nebál bych se 5*, ale pár chyb to mělo.
X-Men 2 (2003)
Výborné pokračování. Cením.
Pokáčovo Arena (2022) (koncert)
Jo jo.