Recenze (873)
Mizerové (1995)
Musel jsem nakonec téhle jízdě dát 5*. Příběh i vtip to má.
Karel Kryl : Koncerty 1989 /1990 (2011)
Nádhera. Mohu jet pořád.
Tanec s vlky (1990)
Víc než nádherný.
Sexappeal (2022)
Neuvěřitelný.
Predátor: Kořist (2022)
Druhý nejlepší díl po prvním díle. Indiánské prostředí jen ku prospěchu.
Duna (1984)
Hodně moc dobrý film. Dal bych ⁴*, ale počkám si na tu nejdelší verzi...chtělo by to více podivností.
Stepfordské paničky (2004)
Knihu jsem nečetl , a neviděl ani určitě dost skvělý Originál. Ale podívám se.
Iron Maiden: Raising Hell (1993)
...hmmm...😊
...a bude hůř (2007)
Síla no. Co říct.
Star Trek: Picard - Season 1 (2020) (série)
GOOD!