Poslední recenze (258)
Méďa (2012)
Nejdřív jsem chtěl dát tři hvězdičky ale když mě na konci napadlo že pařba s Tedem by nebyla vůbec špatná tak jsem musel přidat ještě jednu.
Ill Manors (2012)
Můj adept na film roku, no pro mě už to vlastně film roku je!
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Není to nejhorší ale hlavně mě zaujal ten námět. Napadá mě spojení s tím naším hrdinou, kalhoty nad kotníky, do ruky sekeru a hurá na ně, proč ne? Když už má i svoje letiště.