Recenze (153)
Normální lidi (2020) (seriál)
Kdo mi vrátí ty 3 večery, co jsem u toho strávila? Začátek se rýsoval celkem slibně. Příběh, nápad, hlavní hrdinové... pak jsem asi ale preskočila díl, kdy měli oba nejakou hodně ošklivou nehodu a poranili si mozek. Začalo totalní sebemrskačství, agonie, vleklý deprese.. jsem fakt ráda, že jsem tu knihu nečetla a že díly měly jen 20min. Posledních 5 dílů jsem je odpočítávala.
Bez kalhot (2012)
Příště prosím míň řečí a více tance! ;-) Poslední půlhodina úplně ztratila spád. Škoda
Elizabethtown (2005)
Totální bullshit
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
Louie je neuvěřitelný sympaťák. Kouzlo celého seriálu spočívá v tom, že jeho příběhy vážně píše život.
Kazatel Kalašnikov (2011)
Je to plné Boha, tak brutální jako Hotel Rwanda to není, ale je to podle skutečné události a Sam Childers si film skutečně zaslouží. Znovu smekám před lidmi, kteří "mají koule" na to, se do Afriky vypravit a alespoň minimálně pomoci.
Válka Bohů (2011)
Kamera, triky i kostýmy super... ale kde jenom jsem to všechno už viděla?
Město duchů (2008)
4* za Rickyho Gervaise!
Černá labuť (2010)
Nepamatuji se, kdy jsem naposledy dala takhle jasných 5*. Film mě naprosto uchvátil. IT WAS PERFECT
Expendables: Postradatelní (2010)
Pohádka mládí :)
Single Man (2009)
Tenhle film do kina nepatří...