Recenze (292)
Banshee (2013) (seriál)
První díly byli super ale ke konci 1. série jsou ty bitky už strašně nudný, připomínající wrestling.
Není kam utéct (2011)
taková lesní honička v krásné přírodě kterou pak kazí závěr městského prostředí.
Persepolis (2007)
Film by měl být poviný pro všechny multikulturalisty aby jim došlo že netolerantní ideologie jako islám (narozdíl třeba od Sikkhismu nebo Buddhismu) se nikdy nemůže stát částí multikulturní společnosti bez její rychlé destrukce.
Tapped Out (2014)
Ale jo tak má tam scénu v roli učitele Anderson Silva :-) a jinak poměrně blbárna, koukatelná ale blbárna :-) krom bojových scén které jsou hlavně u ground game technicky dobře zvládnuté
Zátah 2 (2014)
Poměrně solidní blbárna, kde zápornáci mají či nemají střelné zbraně aby se to hodilo hlavnímu hrdinovi který je poměrně nerozbitelnej (a to vč kladiva a bejsbolky)
Zátah: Vykoupení (2011)
Specální oddíl se chová spíše jako speciální škola se týká taktiky a potom je to klasické kung fu kombinované ze střílečkou (kde všichni střílí dávkama ale kupodivu i občas někoho zasáhnou)
Něco nového (2006)
Kupa černých snobáků celý film řeší jak je k nim svět nespravedlivý a jsou nepříjemný na bílého ošousta který si nechá všechno submisivně líbit (a má být asi jako ten dokonalý partner), jen teda nevím co je na filmu ta "komedie".
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
No nějaké vtipné intriky už jsou strašně prokouknutelné tak se to snaží nahrazovat nadpřirozenem kterého je tam už snad více než v Harry Potterovi a samosebou se jako v každém díle objevuje nový pirát kterého se všichni bojí. Prostě docela blbárna ani nevím jestli si to tu hvězdu zaslouží.
Metro (2013)
Moc citů a mezilidských vztahů které kazí potencionálně pěkný katastrofický film
Zombie Undead (2010)
Pomalý zombie jsou v roce 2014 už docela nudní a to i přestože se objevují naprosto nesmyslně za lidmi a evidentně koordinují své útoky :-)