Recenze (75)
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Hodnotím brzo? Nejspíš ano, ale stejně ani tak to nic nezmění. Musím říct... opět strašné. Když Australský Survivor je skoro kvalitní jak ten Americký, tak proč k*rwa to nemůže být i u nás či na Slovensku. Mluvení do kamery při soutěži je tak otravné. Fakt jsem měl chuť už hned na začátku přepnout na něco lepšího, například na leteckou katastrofu. Proč se nepodívají na verzi v Americe, která se vysílá už tak strašně dlouho a jenom to nezkopírují. Je to tak jednoduché, ale pro tyhle dementy bez mozku asi ne. Už jen start byl děsnej a Ondřej Novotný? Raději tam dát fotku Jeffa Probsta a udělal by více, než on. Je to odpad a urážka fanoušků.
Vylomeniny (2013) (pořad)
Fakt jsem se bavil
Kdo přežije - Filipíny (2012) (série)
No coment .. top 5
Americký sen (2010)
Viděl jsem ho nejméně šestkrát a pořád mě to baví . Je to neuvěřitelně dobře udělaný "dokument" o americkém bankovním systému. Každý by tohle měl vidět!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Uviděl jsem po roce další díl a píííp
Elitní komanda zblízka (2012) (seriál)
Dokument podle mého gusta .. Opravdu parádní ..
Noční Show Craiga Fergusona (2005) (pořad)
Musí vám stačit jedno slovo .. PARÁDA .
The Craig Ferguson Show (1990) (pořad)
U toho se člověk zasměje xDDDDDDDD
Xena (1995) (seriál)
Všchno výjde na poslední vteřinu co mě tak neskutečně vytáčí >.< . Proto měním své hodnocení na ODPAD !
Dračí srdce (1996)
Jako malý jsem měl tenhle film moc rád a dneska se na něho podívám znova . 5* ^^