Recenze (484)
Rosamunde Pilcher - Trny v údolí květin (1998) (epizoda)
Na tom konci to teda scenaristi přehnali. No podívejte se sami/y
Rosamunde Pilcher - Vůně orchidejí (2018) (epizoda)
Vezme si fotografa Lea nebo trenéra Šimůnka ? (Roman vypadá jako Šimůnek)
Rosamunde Pilcher - Hra světel (1996) (epizoda)
Anja Kling má nádherně živé oči
Rosamunde Pilcher - Divoký tymián (1994) (epizoda)
S výjimkou písně Divoký tymián, co zpívá Žalman & spol. se mi to nelíbilo
Marley a já (2008)
Já ty *****ý konce nějak vůbec nemusím :-(
Inga Lindström - Tóny lásky (2019) (epizoda)
Volvo Duett a červené domečky jsou základní mi atributy každého dilu Ingy Li.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Je to hustý, Vyorálek dostal tedy nakládačku. Poprvé ho vidím jako kladného hrdinu.
My Fair Lady (1964)
My Fair Lady je úplně skvělý film. Z pohledu jazykozpytce jsem úplně odvařenej
Inga Lindström - Z lásky k tobě (2018) (epizoda)
Někdy mne překvapuje, že ve filmech ženy připisují ranní nevolnost nějakému viru, ikdyž nikdy nic takového dříve neměly.
Stážista (2015)
Anne Hathaway, tohle je ale nej : https://www.youtube.com/watch?v=rV7ZD9Gvf_Q