Recenze (89)
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Svěží vítr do filmů "I see dead people". I když k dokonalosti leccos chybí, svoje tempo neztrácí a i když jsou dialogy mírně strojené se nakonec s napětím dokouše do finálového rozuzlení, které jsem až tak úplně nečekala.
Nonstop párty (2002)
Skvělý průvodce začátky britské hudební scény jak ji dnes známe se spoustou známých postaviček z komediální scény a samozřejmě z hudebního průmyslu.
Norman a duchové (2012)
Paranorman je sympaticke cerstve dilko, obzvlaste ve sve prvni polovine. Kde si trefne utahuje z beckovych zombie hororu. Ani si neuvedomite, ze koukate na loutkovy film. Druha pulka uz trosku pokulhava, ubyva originalnich vtipu a pribyva klasickych, okoukanych "hrdinskych" scen.
Norské dřevo (2010)
Otřesně nepovedená adaptace románu Haruki Murakamiho. Jako kdyby se američan pokoušel natočit umělecký film. Je to velký kýč a nuda.
Oculus (2013)
Celý příběh i finále je průhledné jak moře na Maledivách a děsu jsem cítila asi tolik, jako kdyby přede mnou ve vzdálenosti 20 metrů proplavala ančovička.
Orphan (2009)
Asi se někdo v Americe doslechl o případu Barbory Škrlové a rozhodl se ho trošku upgradovat. Já tedy rozhodně nesdílím nadšení, které okolo filmu vypuklo. Musím ale uznat, že malá Isabelle opravdu nahání hrůzu. Zvlášť v závěru, kdy jí jako 33letou nalíčili jako stařenu a nasadili jí zkažené zuby. Řekněte který třicátník má takové zuby? A co ten závěr proboha? To bylo jak z nějaké parodie na horory.... 3x zabitý vrah povstane a k velkému "překvapení"se ještě několikrát vrhne na hlavní hrdinku.
Pečovatel (2014)
Temná atmosféra, permanentní napětí, skvělý hlavní hrdina. Jediné co je třeba vytknout jsou nepořádné postupy vyšetřovatelů a proto nemohu za 5.
Podfukáři (2013)
Zábavné, ale maximálně nelogické a neproveditelné.
Pompeje (2014)
Tak tenhle počin nezachrání ani namakaný Kit Harington, ani šišlající Kiefer Stuherland a už vůbec ne anorektická Emily Browning se vzhledem hladového upíra. Efekty celkem slušné, Pompeje hezky vyobrazené, ale příběh, střih a vůbec vše ostatní velmi odbyté. Jednou a dost. 30%
Potvora (2016) (seriál)
Miluju seriál Miranda, ale tohle bych k tomu v žádném případě nepřirovnávala. Hlavní hrdinka je povahově nechutná a protivná třicátnice, což by mohlo docela dobře fungovat, kdyby byla alespoň trochu vtipná, anebo způsobovala vtipné situace, což se ale neděje a za mě je to zklamání, protože jsem se těšila na břitký černý humor, zatímco jsem dostala prohnilou glosátorku, která mě ani v nejmenším nezajímá. Možná by bylo lepší k seriálu přistupovat jako k existenciálnímu dramatu, do kterého se ale ani náhodou nehodí průpovídky hlavní hrdinky na kameru, které jsou podávány způsobem, který říká "zasměj se tomu".