Recenze (54)
Angry Birds ve filmu (2016)
Hezké na tom bylo především to, jak využili vlastnosti jednotlivých druhů ptáků z hry i ve filmu. Jinak to nenadchne, ani příliš neurazí.
Anomalisa (2015)
Vizuálně pěkné, splývání lidí v jednu je zajímavě pojato. Ale příběh se vleče a nic zajímavého nenabízí.
Avengers: Infinity War (2018)
Není to můj šálek čaje, mám asi radši příběhy jednotlivců než celých avengers. Ale aspoň to docela uteklo.
Borg/McEnroe (2017)
Zdlouhavé, ale dobře natočené.
Čas čarodějnic (2018) (seriál)
Každým dílem horší a horší. Je to především romantika, ale je to hloupé, nebo spíš podceňující inteligenci diváka. Vizuální efekty jak z před dveceti let.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Kvalitně zpracované.
Český žurnál - Hranice práce (2017) (epizoda)
Zdá se, že žiju v jiné bublině než ostatní hodnotící. Z dokumentu nevyplynulo nic nového. Často použité slovo je tu „investigativní“ což tedy vůbec nechápu. Téma není důkladně zkoumáno, je jen povrchně prezentováno s důrazem na „osobní oběť“ paní publicistky. Ale zjevně si to své diváky najde. Patrně ty odtržené od reality, kteří až nyní prozřou, jaký je kapitalismus doopravdy zač a jak bylo dřív líp, když se na směny nevstávalo v pět... vlastně počkat...
Duch ve stroji (2017)
na to kolik to stálo peněz je to teda hrůza
Dunkerk (2017)
Válka je peklo a ani nemusí ve filmu stříkat krev, aby to bylo poznat. Ale že by mě to zase tak sebralo, abych to označil za nejlepší válečný film nebo nejlepší Nolanův film, to tedy ne. Film je to samozřejmě dobrý, ale kvůli všem těm superlativům, které o něm kdejaký kritik napsal, jsem měl asi až příliš velká očekávání.
Equalizer (2014)
Nebylo by to špatné, kdyby ty akční scény udělali aspoň trochu uvěřitelné. Ale to jaké hloupé věci se v nich odehrávaly mi film úplně zkazilo.