Recenze (54)
Mimořádná událost (2022)
Jako chvílemi jsem se zasmál, to jo. Ale připomínalo mi to spíš jen Kameňák, směsku nesourodých vtipů v rámci nějakého jednoduchého příběhu.
Před vraždou (2022) (seriál)
Krásně natočené, super herci. Ale příběh mě nezaujal, spíš mě iritoval. Obzvlášť počátek té hlavní zápletky a mnohá místa, kdy se postavy začaly chovat úplně jinak než do té doby,jen aby svou situaci zhoršily.
Včela na mušce (2022) (seriál)
Jasná stopa po skečích Mr. Beana. Sympatický magor, který má víc štěstí než rozumu.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Pěkné herecké výkony, zvlášť žáků. Ale to stylizování ombudsmana do role detektiva mi moc nesedí. Radši bych to viděl pohledem více postav, než že sám hrdina ombudsman rozplétá kdo co ví a kdo co tají.
Raya a drak (2021)
Dětem tolik nebude vadit místy odfláknutá animace a děravý až hloupý příběh, ale mně to vadilo. Bylo to dost nevyrovnané, protože třeba animace vody, mraků, mlhy a přírodních scenérií byly okouzlující.
Red Notice (2021)
Nepovedené CGI, nudné, sem tam fór, zřídka povedený. Závěr to trochu vylepšil.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Jsem rozpolcen. Chvílemi vtipné i chytré, ale během chvíle zcela dementní a zbytečné. Ale jsem rád, že jsem to viděl a doporučuji to.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Kvalitně zpracované.
Poslední aristokratka (2019)
Několik vtipů bylo méně laciných, ale veskrze mi to připomínalo spíš Kameňák.
Avengers: Infinity War (2018)
Není to můj šálek čaje, mám asi radši příběhy jednotlivců než celých avengers. Ale aspoň to docela uteklo.