Poslední recenze (16)
Jedeme na teambuilding (2023)
Už dlouho jsem nic nekomentovala. Ale tohle bylo boží!!! Umírala jsem smíchy a všichni herci byli úžasní!!! Hlavně Prachař s Kotkem excelovali. Nic velkodušnýho jsem neočekávala, ale bylo to prostě skvělý. Nevadily mi ani vulgarismy (jasně s dětma bych na to nešla), ale na české poměry, úžasná nekorektní komedie, u který se podle mě musí smát každý, kdo má aspoň trochu smysl pro humor a nehledá ve všem jen chyby a třeba zažil nějaký ten teambuilding...
Captain Marvel (2019)
Tak pro mě příjemné překvapení po traileru, který teda za nic nestál. Za mě nejlepší scény jednoznačně s kočkou....Pátou hvězdu šetřím pro Avengery, na který se strašně těším a nemůžu se už dočkat! :D
Anděl Páně 2 (2016)
Moje srdce zaplesalo....v době, kdy se točí samé kýčovité frašky o ničem, je AP2 nádhernou perlou v naší kinematografii. Duo Trojan-Dvořák mě prostě nikdy neomrzí. Nápad o zasazení děje do svátku Mikuláše je jednoduše geniální. Já se tedy nenudila ani chviličku. Miluji chytrý humor a pan Strach mi ho opět dopřál plnými doušky...a dámy, která byste se nezamilovala do Uriáše s tím jeho pekelným pohledem.....Děkuji mnohokrát, za tento předvánoční dar. PS: nevěřila jsem, že když půjdu do kina 18 dní po premiéře, že bude kinosál stále plný....