Recenze (34)
Der Bastard (1989) (seriál)
Zaspomínala som si :). https://www.youtube.com/watch?v=MtI1Toq-N1A
Život je jen jeden (2011)
Wau, indický film odohrávajúci sa v Španielsku! Lepšia kombinácia pre mňa snáď ani nemohla byť. Človek zabudne na všetko a pri sledovaní takýchto filmov perfektne zrelaxuje. Takžeee, kto sa v lete ku mne pridá na výlet do Buňolu na paradajkovú vojnu? :D. Hudba vynikajúca. Svieže, letné, vtipné, perfecto ... 100% :)
Statečné srdce získá nevěstu (1995)
:D :D :D :D :D Prosím vás, vie tu niekto, čo za matroš bral Shahrukh Khan pred každým natáčaním? Nie je možné, aby bol niekto až také hovado :D. But simply, I love him :D. Jedno veľké prekvapenie pre mňa, nakoľko staré filmy ma nejako neberú (starý film je pre mna 1999 a menej-pozn. autora :D). Ten akčno-dramatický koniec mi nesadol, ale aj tak to bude za plný počet :)
Dokud budu žít (2012)
Mal ostať s bláznivkou Akirou a bola by som nanajvýš spoko...ale čert to zober, "máte to za pět" :)
Zítřek už možná nepřijde (2003)
Ani vo sne by ma nenapadlo, že ide o film, ktorý sa po prvej polke trafenej zábavnej časti, v druhej premení sa dojímak, ktorý spôsobil, že som zavlhčila celý balík kapesníkov. Neskutočne emotívna pesnicka "Kal ho na ho" sa zapísala do môjho srdca i mojej duše. Shahrukh opäť predviedol exceletný výkon trafeného blázna a obetavého romantika, ktorému som zožrala každú jeho slzu. This movie changed my life! Hudba takisto perfektnááá!
3 Idiots (2009)
Hľadám vhodné slová, ako by som ohodnotila tento film...jednoducho, bavil ma od prvej až po poslednú minútu...možno tie tanečno-muzikálové scény mi tam úplne nesadli, ale pesničky boli rytmické, príjemno počúvateľné. Prekvapil ma skutočný vek herca Aamira Khana :O...mám chuť si ten film pozrieť zas :)...tí Indovia sú proste idioti :D...čím ďalej tým viac ma tie ich filmy bavia :)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Wau, takmer všetci moji obľúbení akční hrdinovia pokope, čo viac si priať? ! A Liam pre pohladenie ženského oka :)...Chuck Norris zabitý!! :D...nielenže machersky drsní, ale aj vtipní sú tí "chlapci" stále. Čím ste starší, tým lepší :D
Melodie mého srdce (2007)
Nielen filmový (a vôbec mi nevadil tak trochu rozprávkový príbeh), ale aj silný hudobný zážitok. Čo dodať, 100% :)
Ostrov (2005)
Sci-Fi a celkovo filmy z ďalekej budúcnosti mi nikdy nijako nerezali, ale tento ma bavil od samého začiatku, až po koniec. Snáď to nebolo spôsobené mojou inklináciou k hercovi Ewanovi McGregorovi O:-). Scarlett ako herečku nemusím, ale tu sa mi fakt páčila. Trojku výborných hereckých výkonov u mňa uzatvára Sean Bean, napriek negatívnej roli :). Brilliant!
Hotel Rwanda (2004)
O masakri v Rwande som doteraz nemala ani potuchy, keby som pred pár dňami nepozerala jeden dokumentárny seriál z Afriky. Toto sa stalo naozaj v roku 1994? A "svet" sa len nečinne prizeral. Silný emotívny zážitok :(