Recenze (11)
Bombastický Johan (2022)
Za závěr 4*
Mimořádná událost (2022)
Špatny cast, scénář atd
Poslední střih (2022)
3,5
Kulky spravedlnosti (2019)
Hodne velky prasolidsky ulet
Nicota (2018)
3,5
Snowden (2016)
3,5
Dva dny, jedna noc (2014)
3,5
Lekce (2014)
4,5
Dredd (2012)
3,5
Parade (2011)
Kdyby neprehravali a nebylo prvoplánove, tak 4 hvězdy.