Recenze (275)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
No jo, už to nebude jak dřív ty dobré horrory. Čím novější, tím větší sračka. Efekty a detaily novodobé doby to nevylepší. A to obsazení, to bych zvracel.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Možná to mohlo skončit u šesté série, skvělý seriál, dobrý příběh. Jen ten závěr mohl být lepší, nebylo mi z toho moc dobře. Obsazení perfektní.
Výbuch (2020)
Větší zkurveninu sem dlouhou dobu neviděl, ámen.
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
To teda sorry, ale 80% filmu se odehrává ve tmě a do toho tam hrají Afroameričani. Takže z celého filmu sem viděl velký černý hovno.
Mortal Kombat (2021)
Nemohu si pomoct ale na 21 století bída o proti Mortalu z roku 95. Herci a veškerá podoba postav ze hry byla lepší, podobnějsí i více sympatický herci.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Za mě teda slušně povedené pokračování. Nejlepší na filmu je to, že se povedlo po třiceti letech zachovat obsazení a že se to pro změnu odehrálo v Africe.
Tak už konečně chcípni, táto (2018)
Od začátku do konce super krvák a luxusní záběry doprovázené super hudbou. Zároveň sem chcípal smíchy.
Linka č. 657 (2015)
Naprosto povedený a super obsazení.
Černé jezero (2016) (seriál)
První série perfektní a druhá stojí za vyliž prdel.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Jako dávám pět, ale s rychle a zběsile to nemělo nic společného. Kdyby se film jmenoval mission impossible, možná by to bylo lepší. Ale co, lepší dvojku tam nasadit nemohli.