Recenze (275)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Celkem mě to překvapilo teda. Je to sice taková snaha o napodobení Star Wars, světelný meče, příšery, vesmírný lodě, androidi, ale plný akce a zábavy film splňuje.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Stále není důvod snižovat hodnocení, překvapuje mě, že Indianu umí i v dnešní době perfektně zrealizovat.
65 (2023)
Nápad je to super, člověk z jiné planety co přistane u nás na zemi v době dinosaurů. Jen těch dinosaurů tam mohlo být mnohem víc.
Astronaut (2022)
Ale jo, závěr se moc povedl
Barbie (2023)
Nápad dobrý, ale dobrý to bylo jen v tom real světě, co trval pár minut, jinak slatanina. Hlavně že to mělo celosvětový hype.
Doom Patrol (2019) (seriál)
V tomhle seriálu má smysl poslouchat ty debilní kecy Cliffa, jinak nuda a opruz. Akce prakticky nulová, jen samé žvanění o ničem. Vydržel sem tři série a to bylo až až.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Konečně po pěti letech hodně povedený horůrek. A bohatě stačí, když je to natočené v jednom bytě. Stačí když je to pořádný masakr jako tohle.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Nevím zda jsem koukal na marvel nebo na hvězdné války. Doba jde do hoven i ve filmovém průmyslu.
(Ne)dvojčata (2022)
Dal bych o hvězdu víc, kdyby to mělo normální konec.
Bullet Train (2022)
Vtipný, akční, prostě jen ve vlaku ale dobrý. Jen ta Sandra na konci s dvěma tuny sajrajtu na xichtě, tak to si mohly tvůrci odpustit, nebo jí nechat více na přírodno.