Recenze (20)
Marie Antoinetta (2006)
Obdivuju Sofinku, že se nebojí do filmu o zhýralých postrokokových spratcích použít hudbu Siouxsie and the Banshees a New Order.
Utøya, 22. července (2018)
True Colors už budu mít navždy spojené s tímto silným snímkem.
Městečko Pines (2015) (seriál)
Skvělý seriál, který správně graduje tak, jak by každý mysteriózní seriál měl... Nejsou tam skoro vůbec hluchá místa, tvůrci udělali dobře, že nastavili rozsah jen na 10 dílů. Trochu mě děsí, že zápletka seriálu mi připadá do budoucna dost pravděpodobná... Lidé by se měli občas nad svým drancováním zamyslet. Doufám, že se přeloží do češtiny i ostatní Crouchovy knihy Wayward a The Last Town. Pro ty, kteří Městečko Pines ještě neviděli, doporučuji si nejdřív přečíst knihu.
Lída Baarová (2016)
Film trochu přestylizovaný, hodně udělaný na retro, ale to byl zřejmě Renčův záměr. Líbila se mi postava Fröhlicha a Zorky, její teatrální scéna se sebevraždou mi připomněla klip Lany Del Rey k singlu Summertime Sadness. Stejně tak mi asociovala scéna, kdy se Lída pere s Magdou Goebbelsovou v jezeře, film Dědictví, kde se pro změnu v bazéně hašteří Vlastička s Irenkou. Goebbels je teda ale karikatura.. Hodně zparodizovaná postava, kde vypadá až neuvěřitelně, že by s ním Lída chtěla něco fyzicky mít... Ve filmu jsou úžasné dobové kostýmy a líčení. Na tom si tvůrci dali hodně záležet. Hudba taktéž perfektní. Jen mi přišlo divné, když Hitler říká "star" a Goebbels pro změnu "párty". Copak se v nacistickém Německu používaly takovéto anglicismy?!
Šestý smysl (1999)
Film mi připomínal Ti druzí - a jelikož ten jsem předtím viděla už několikrát, pointa Šestého smyslu mě zas tak nedostala. Přesto se mi film líbil a možná si ho pustím znovu, abych si ujasnila některé věci.
Největší z Čechů (2010)
Když jsou lidi zvlášť, tak jsou přitažlivý, a když jsou pohromadě, tak jsou nechutný... Skvělej film!
Doktor od jezera hrochů (2010)
Uřvaná Holubová ruší ze spaní...
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Přiznávám, na seriál jsem se dívala hlavně kvůli Milovi (Jess Mariano) :)
Svět podle Mallory (2010)
Trochu drsnější verze Pretty Woman... 75%
Protektor (2009)
Tohle je opravdu prvotřídní film. Moje jednička mezi českými filmy o druhý světový válce.