Recenze (56)
Plán útěku (2013)
naši staří známí oblíbení akční hrdinové našeho mládí ... kvalitní comeback :) a Arny tady ani nevypadá tak tlustej jak si ho pamatuju ... třeba zvedl i pár činek ... no Sly mě bavil vždycky a tohle je taková dobrá oddechovka o tom jak nejlíp utéct z vězení ze kterého není uniku ... a jelikož jim oběma fandím tak říkám 65%
Těžká váha (2005)
jé tohle se mi líbilo .. a hned dva oblíbení herci u taktovky maestro Ron Howard... vzalo mi to dech po prvé .. po druhé .. i po třetí .... miluju filmy o boxu .. skvělé drama 92 %
Jonesovi (2009)
dobrej nápad na scenař ale bohužel něco tomu chybělo ...
Millerovi na tripu (2013)
Ona je postarší (mimochodem pořád sexy) striptérka on drogovej dealer ... typická americká komedie podle vzorečku ale mě výjimečně bavila viz. závorka )))) ... ne i Jason Sudeikis byl docela dobrej ... 75 %
Psycho (1960)
nejradši mám Vetčelce ale tohle je rozhodně NEJ NEJ NEJLEPŠÍ horor všech dob .. nabudit takovou atmosferu strachu i dnes ... to se nepodaří ani novinkam ..
Potíže s Harrym (1955)
jak si všichni mysleli že zabili pána :) takovýhle filmy dneska už nepohledáš :) krásná komedie o tom co si počít s Harrym :)
Jezinky a bezinky (1944)
Skvělý C.Grant má dvě milé tetičky , které pomáhají chudákům :) tohle je taková paráda že bych na to mohl koukat pořád :)
Hříšný tanec 2 (2004)
já nevím proč se tohle muselo jmenovat hříšný tanec dvě ??? asi aby si mohl Patrick zahrát
Flashdance (1983)
podle vzorce .. holčička má sen a všechno krásně opadne :)
Hříšný tanec (1987)
scénář je hooodně tuctovej ... myslim že puvodně to měl bát tvfilm ... no zázraky se dějí a když trefíš hudnbu může se stát všechno .. navíc v te době nic podobnyho nebylo no :)